Tilbage / Teknik- og Servicesektoren Forbehold
Folkeskolens læringsrum - hvordan skiftende læringsaktiviteter kan understøttes af rum og indretning
Teknik- og Servicesektoren
september 2013

Folkeskolens fysiske indretning spiller en helt central rolle for børn og unges trivsel, læring og udvikling.
Den politiske aftale om et fagligt løft af folkeskolen har ikke særligt fokus på dette element.
FOA ønsker med denne publikation at udbrede den nødvendige viden om:
• hvad folkeskolens fysiske indretning betyder for børn og unges læring
• hvordan folkeskolen kan forbedres uafhængigt af bygningstypen.
Konkrete erfaringer viser, at der med få midler og kreative medarbejdere kan opnås betydelige kvalitetsløft og forbedringer på skolerne.
Download Folkeskolens læringsrum - hvordan skiftende læringsaktiviteter kan understøttes af rum og indretning som PDF-fil

For at læse PDF-filer er det nødvendigt at installere den gratis Acrobat Reader.
Hent Acrobat Reader

Pjecebestilling
stk. á 0 kr.
Kategorier:
A-kassen
Arbejdsmarked
Arbejdsmiljø - Miljø
Elev og ungdom
Faglige seniorer
Forbund
Kost- og Servicesektoren
Ledere - Ledelse
Løn - Overenskomst
Medlemsorganisering
Pædagogisk Sektor
Pædagogiske undersøgelser
Social- og Sundhedssektoren
Teknik- og Servicesektoren
Tillidsvalgt
Uddannelse/Undervisning